2017年7月5日 星期三

【日本関西自駕遊】Day1 和歌山市

日本関西自駕遊  Day1 和歌山市

Day 1 - 11月19日  星期六  多雲有雨

行程: 香港 - 関西機場 - 和歌山市  47km

住宿: コンフォートホテル和歌山 (朝食無料, 9400円, 停車場1000円)

臨近年尾, 同伴又玩突擊, 剩低的五日年假要喺十一月中清走, 因為今年又唔可以帶假, 用盡五日年假只有九天假期, 所以只考慮到東南亞短線玩下, 好彩在十月一日等到國泰來回大阪機票減價, 來回每位只需3343元, 所以即時決定到大阪関西等地方睇紅葉, 可惜機票只能停留日本七日, 未能用盡九天假期。今次可能比較遲做準備, 酒店選擇少之餘, 價錢又相當貴, 難怪多咗人揀Airbnb。本來打算只去大阪京都奈良, 但係同伴覺得有啲悶, 就算行程唔順又要行回頭路, 都要改為一半時間自駕和歌山白浜一帶, 一半時間大阪京都自由行, 行程如下:
Day 1 和歌山城
住宿: コンフォートホテル和歌山
Day 2 黑潮市場 - 白良浜 - 円月島 - 那智勝浦
住宿: かつうら御苑
Day 3 熊野古道 - とれとれ魚市場 - 白浜
住宿: 浜千鳥の湯海舟
Day 4 - 8 千疊敷 - 三段壁 - 大阪市、京都
住宿: ホテルブライトンシティ大阪北浜
出發前, 到鴨記買了兩張Docomo的8日電話咭, 每張100元
今朝坐07:50機去大阪, 四點鐘就要起身, 天光前出發去機場, 非常辛苦
早餐
準時十二點半降落関西機場, 先去遊客中心買定京阪電鉄Two Days Pass時, 人龍唔算長, 但係做得比較慢, 花咗近一個鐘時間買Pass, 期間有比卡超喺航厦出巡, 好多人都湧去合影
每張只是1000円, 非常抵用 !
然後去對面大樓地下嘅租車櫃台攞車, 今日排隊嘅人唔多, 有2組職員辦理租車, 但係做得好慢, 搞來搞去廿分鐘都做唔到一單, 到我們嘅時候, 動作又突然加快, 幾分鐘就搞好一單, 好快清晒啲人, 如果一開始咁快, 我哋就唔使搞成個鐘至攞到車
因為太懶唔想搵其他公司, 繼續透過一直沿用嘅租車中介網Tocoo, 喺Nissan Rent a Car租車, 今次揀咗架Cube, 操控上大致OK, 唯獨軚波唔太好用, 入波又唔太順。今次嘅車租係32292円(三天三小時), 再加Tocoo嘅TAS費用3240円, 合共35532円, 都幾貴, 相比以前, 似乎一次貴過一次, 越來越唔抵租 !
馬上出發到第一站和歌山城, 兜咗一陣, 喺和歌山城嘅三年通阪り入口見到有停車場, 車場旁邊就係和歌山城公園, 入去睇下, 同隻熊打下招呼
和歌山城及天守閣
入場費每位410円
天氣麻麻, 影出來的紅葉都差啲
旁邊嘅庭園
內部
天守閣嘅景觀
之後行去紅葉渓庭園
裡面都有啲紅葉, 可惜天色太過灰暗
和歌山城御橋廊下
可以行入御橋廊, 但先要除鞋
伏虎像
今晚住和歌山站旁邊嘅Comfort Hotel, 一般商務酒店格局, 揀佢係因酒店新開不久, 又有自家停車場, 不過full咗, 要泊去旁邊近鐵百貨嘅停車場, 都係收一日1000円
酒店外觀
酒店周邊環境
拉麵係和歌山名物之一, 觀光地圖印咗各間拉麵店位置
今晚食比較出名嘅井出商店
主力獨沽一味嘅中華拉麵, 分別在於正常、多义燒、大麵底、或多义燒大麵底
另加味付煮玉子及早すし, 早すし味似札肉咁
呢個中華拉麵都係日本拉麵嘅水準, 無網上講咁高水準, 全餐共1900円
之後跟地圖行去條叫まさ木嘅商店街, 行去睇下, 點知無野睇
車站旁嘅立食居酒屋
以及行下車站入面嘅手信店及便利店, 最後喺各店買咗100%柑汁250円, 啤酒147円, 蕃薯雪米糍173円及Haagen Dazs新出嘅紅豆黑蜜雪糕370円做消夜, 柑汁一般, 啤酒好飲, 紅豆黑蜜雪糕好好味, 蕃薯雪米糍好好好食 !

下一篇: 日本関西自駕遊 Day 2

7 則留言:

  1. 我都試過幾次3,4點起身去機場。雖然有啲辛苦,但路上交通暢順。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太早起身, 個人好似無咗靈魂咁....我都係prefer零晨機!

      刪除
    2. 零晨機?如果係去歐美地方我就掂,因為飛既時間長,我又可以在飛機上瞓覺,所以落機就可以開車玩。相反,去韓國只飛幾個小時,無得瞓,到埗嗰日我會無心機玩架。

      刪除
  2. 回覆
    1. ETC是日本高速公路的電子收費系統, 你要租用ETC讀咭器及ETC card便可以用電子繳費方法過高速公路

      刪除
  3. 你好, 請問跟TOCOO租車, 可以指定租CUBE? 但是否沒有中文GPS?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不能保證指定車款, 但試過經Tocoo到Nissan Rent a Car租車, 都能租到所列出的車款, 例如今次。應該沒有中文GPS, 但部分plan可選用英文GPS的!

      刪除