2015年10月25日 星期日

【巴爾幹半島四國自駕遊】行程篇

巴爾幹半島自駕遊  行程篇

轉眼間上次的長旅行已經將近年半前, 今年的長旅行選擇了暑假檔期, 個人絕對不喜歡暑假旅行, 旅遊旺季人多價錢貴, 而且選擇相對地變少, 無辦法, 皆因今年同伴的假期較難安排, 下半年只有八月檔期, 所以老早定下日子, 而目的地即在瑞士及巴爾幹半島兩處之中作決定, 最後選擇了巴爾幹半島


近年的東歐旅行團已經陸續加入很多巴爾幹半島的地方, 很多國家已為亞洲人所熟識, 不再是冷門地點, 大家都認為趁強人大舉入侵前, 還是早去為妙, 這亦是選擇的原因之一, 巴爾幹半島位於亞得里亞海和黑海之間的陸地, 佔地面積廣, 覆蓋十多個國家, 而今次旅程只去其中四個國家, 分別是克羅地亞、斯洛文尼亞、黑山共和國及波斯尼亞
航線
香港沒有直航機到克羅地亞及斯洛文尼亞, 一般大路方法是經歐洲或中東轉機, 今次選擇了卡塔爾航空, 經多哈回來克羅地亞首都Zagreb, 機票連稅每位7571港元, 去程零晨一時左右出發, 停留多哈約兩小時, 同日中午時份到達Zagreb, 回程是下午機, 約一時出發, 停留多哈五個多小時, 下午兩點多返回香港, 至於服務質數, 個人認為非常普通, 最不妥善的地方是未有準時在廿四小時前開放網上劃位, 而回程由多哈至香港的一程, 更沒有網上劃位服務, 希望加以改善
租車
今次租車的開支比以往多, 是預算之外, 因之前看過一些遊記, 印象中克羅地亞的租車費用都算便宜, 兩星期費用約五千港元左右, 但原來暑假期間, 最便宜的自動波細車, 亦要過萬港元, 所以盡量考慮細車, 今次經Sixt租用福士Golf自動波車, 十五天車租、過境、免墊底費、車軚玻璃窗偷車等保險, 以及稅項, 合共1540歐元, 今次全程行走了2595公里, 全程油費折算165歐元, 每公里約0.56港元
因為今次旅程一行三人, 究竟細車有沒有足夠空間放置三個行李箱便成難題, 幸得網友小月的資訊, 把Golf的後排一邊的座位放下, 應該可以解決, 最後反而擔心到時被安排了另一款型號, 所以今次三位團員只帶了兩大一小喼, 幸好租到的車是Golf, 車尾廂空間剛剛足夠, 看樣子三個大喼幾乎亦可以
貨幣
這四個國家合共有三種貨幣, 斯洛文尼亞及黑山共和國的貨幣是歐元, 克羅地亞雖然是歐盟成員國, 但依然沿用自家貨幣Kuna, 當時匯率約1Kuna對1.14港元, 而波斯尼亞的貨幣是可兌換馬克(KM), 部分遊客區亦收歐元, 所以只準備了歐元, 到達克羅地亞後, 立即在機場內的銀行, 把部分歐元轉為Kuna, 以便在克羅地亞內使用

住宿
近年的旅行主要是透過Booking.com來訂房, 一直都沒有大問題, 但今次遇到些少問題, 令我們對Booking.com相當不滿, 事源出發前三天, 收到預定Hotel Astoria Bled的電郵說酒店房間出現問題, 把我們住宿改到四星的Hotel Golf, 由於時間過於倉促, 打算到達酒店後才去了解, 當天一早到達Hotel Astoria Bled時, 經理解說因部分客房有漏水問題, 所以有此安排, 我們反建議把這個改動給與其他客人, 但這個粉腸經理只是支吾以對, 並強調已作了最好安排給我們, 我們估計是超額預訂, 無奈地接受, 旅行完結後, 把情況反影到Booking.com的酒店評價欄, 但所寫的評價被消失了, 之後向Booking.com客戶服務組反影, 它再發網址給我重寫, 可惜情況依舊, 重寫的評價亦沒有出現, 對此再次以電郵向Booking.com客戶服務投訴, 結果投訴石沉大海, 經此次事件後, 對Booking.com的手法相當不滿, 擅自把客人的負評作出篩選, 所以不要盡相信評分

行程
今次旅程以克羅地亞及斯洛文尼亞為主, 其餘兩國只是順帶一遊, 到達克羅地亞首都Zagreb後, 立即駕車到斯洛文尼亞首都Ljubljana住一晚, 便到Lake Bled玩兩天, 然後沿亞得里亞海一路南下, 停留各個主要古城, 直到克羅地亞最南端的Dubrovnik, 期間到黑山共和國一日遊, 然後轉到波斯尼亞, 原本打算到Mostar及Sarajevo(薩拉熱窩)各住一晩, 但考慮到治安問題, 最後捨不得地放棄了薩拉熱窩的行程, 之後再沿亞得里亞海折返Zagreb, 除了風景及古城外, 全程亦殺咗十個橙, 即是世界文化遺產, 看來今次亦可以叫做巴爾幹半島世界文化遺產之旅, 十八天行程大致依計劃行程進行, 順利完成, 行程如下
Day 1  Zagreb - Ljubljana
住宿: City Hotel (Ljubljana, Slovenia)
在Ljubljana古城內, 街上掛滿了一對對的舊鞋, 究竟背後的意思是什麼呢 ?
教堂大門上的金屬壁畫
Day 2  Ljubljana - Skofja Loka - Lake Bled
住宿: Hotel Golf (Lake Bled, Slovenia)
Bled Castle
Lake Bled and Castle夜景
Day 3  Vintgar Gorge - Lake Bohnij - Lake Bled
住宿: Hotel Golf (Lake Bled, Slovenia)
Vintgar Gorge入口
Lake Bohnij
Day 4  Lake Bled - Predjama Castle - Skocjan Cave - Piran
住宿: Hotel Piran (Piran, Slovenia)
日出的Lake Bled
第一粒橙Skocjan Cave
安坐於Piran的酒店內, 欣賞亞得里亞海的日落美景
Day 5  Piran - Poreč - Euphrasian Basilica - Rovinj
住宿: Apartment Atelier Scalinata (Rovinj, Croatia)
擧上城牆觀看Piran古城全景
第二粒橙Euphrasian Basilica
因Canon相機廣告而名氣大噪的Rovinj小鎮
晚上的Rovinj小鎮, 人山人海, 連一條十分普通的橫街也有遊客的蹤影
Day 6  Rovinj - Pula - Rastoke - Plitvice Lakes
住宿: Guesthouse Academia Danica (Plitvice Lakes, Croatia)
晨光下的Rovinj小鎮
位於Pula的古羅馬圓形競技場
水車村Rastoke
Day 7  Plitvice Lakes National Park
住宿: Guesthouse Academia Danica (Plitvice Lakes, Croatia)
第三粒橙Plitvice Lakes National Park (十六湖國家公園)
大名頂頂的S形木棧道
Day 8  Plitvice Lakes - Šibenik Cathedral - Split
住宿: Apartments Marjan Vidilica (Split, Croatia)
第四粒橙Šibenik Cathedral
第五粒橙Diocletian’s Palace, 在Split內的銅製模型
Split舊城內的幸運腳趾公
遇上正在出巡的克羅地亞總統, 衝破G4保護網後, 野生捕獲總統
Day 9  Split - Hvar Town - Stari Grad Plain - Hvar Town - Split
住宿: Apartments Marjan Vidilica (Split, Croatia)
Hvar Town的城牆
擧上城牆觀看Hvar Town全景
第六粒橙Stari Grad Plain, 最歷史悠久的克羅地亞古城
Day 10  Split - Mali Ston - Dubrovnik
住宿: Villa King (Dubrovnik, Croatia)
到Mali Ston, 除了為咗食蠔, 另外目的就為行世界第二長的城牆
擠滿遊客的Dubrovnik
Day 11  Dubrovnik - Kotor - Budva - Sveti Stefan - Dubrovnik
住宿: Villa King (Dubrovnik, Croatia)
駕車到黑山共和國一日遊
第七粒橙黑山共和國古城Kotor
在Budva泊車時, 碰到索取小費古惑仔
在Sveti Stefan女皇島觀景台, 遇上令人難忘的一幕, 四周突然風雲變色, 前方出現的閃電, 仿似劈到島上去, 可惜未能捕捉瞬間的一刻
Day 12  Dubrovnik
住宿: Villa King (Dubrovnik, 克羅地亞)
第八粒橙古城Dubrovnik
登山纜車
Day 13  Dubrovnik - Pocitelj - Blagaj Tekke - Mostar
住宿: Hotel Eden (Mostar, Bosnia)
山城Pocitelj
環境優美的修道院Blagaj Tekke
第九粒橙Stari Most, 城內的舊橋是Mostar地標, 青年正在進行跳橋表演
Day 14  Mostar - Međugorje - Vodopad Kravice - Trogir
住宿: Apartments Dora (Trogir, Croatia)
聖母顯靈教堂Međugorje
波斯尼亞境內的瀑布公園Vodopad Kravice
最後一粒橙古城Trogir
Day 15  Trogir - Krka Park - Zadar
住宿: White Towers Residences (Zadar, Croatia)
Krka national park
Zadar的Sea Organ
Zadar的Sun Salutation
Zadar被喻為擁有歐洲最美麗日落的地方
Day 16  Trogir - Zagreb Airport - Zagreb
住宿: Best Western Premier Hotel Astoria (Zagreb, Croatia)
坐落在Zagreb的St Mark’s Church
Day 17  & 18
Zagreb - Doha - 香港

關於巴爾幹半島四國自駕遊的遊記, 稍後再作分享 !


下一篇: 巴爾幹半島自駕遊 Day1

47 則留言:

  1. 酒店經理有這樣安排,有可能係因為我地係黃皮膚的關係。

    回覆刪除
  2. 你這17天既行程,超吸引呀!

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 克羅地亞租車稅唔貴?
    polo 都裝得落, Golf 無問題啦~
    我一般都不盡信booking.com, 會多參考其他網站.
    什麼是橙?
    Piran 同 Rovinj 你都去晒, 宜家比你選你會去邊個?
    晨光下的Rovinj小鎮 - 咁早出海?
    克羅地亞總統好 casual.
    期待你的遊記~

    回覆刪除
    回覆
    1. 租車總開支內, 有318歐元係稅, 好貴!
      橙, 世界文化遺產是也。
      兩個做好, 但Rovinj夜晚有好多細舖開檔, 好熱鬧, 所以鍾意Rovinj多啲啲。
      唔出海, 晨運姐!
      克羅地亞總統真人都幾高貴架!

      刪除
    2. 晨光下的Rovinj小鎮 - 好似出咗海影咁, 靚!

      刪除
  6. 好正呀, 好想去呀, 希望快啲去到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Easy啦, 你安排下個Trip去咪得囉, 反正你一年都去幾次trip啦 !

      刪除
  7. hi! 想請問你一些有關租車的資訊因我正計劃出年六月前往巴爾幹半島呢四個國家,行程差不多同你一樣,所以你的遊記好有參考價值!
    我現正煩惱租車問題︰因我打算租vw auto 到mostar 及kotor 分別作一天遊,但我見sixt croatia 官網上的rental information 有句寫明︰...VW vehicles may not be taken into:Bosnia-Herzegovina, Serbia & Montenegro........
    而我從其他blogger中亦看過有關要自駕去黑山及Bosnia 呢兩個國家遇到的保險問題。

    想請問你如何解決的呢? Thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前亦有看過相關資訊, 某些車款不能到某些國家, 但相信只是高價車款, 而所提及的VW車, 估計是指貴價型號, 所以我沒有擔心過VW Golf這類入門型號, 反而擔心被安排其他車款而引致沒有足夠行李空間。

      我亦有類似的問題:
      1. 誇境限制 - 在Sixt租車, 如要自駕到其他歐洲國家, 只要在網上預約時, 列出要到的國家, 就會自動加入Cross Border Fee, 在sixt croatia 官網上的rental information已有提及, 價錢是15歐per rental, 所 誇境限制沒有大問題
      2. 誇境保險 - Sixt會給租客一份文件夾, 內有一張行車証及一張國際車保証(又稱Green Card), 咭上已經列明車輛受保的國家, 所以只要租車公司有提供Green Card, 而你所到的國家又列明在Green Card上就沒有問題, 關於Green card, 可參考
      http://www.cobx.org/Content/Default.asp?PageID=12

      3. 保險範圍 - 最後見佢好多車款都有誇境限制, 怕治安唔多好, 尤其係偷車, 因為出事要賠車價, 所以幾乎所有addon options都買晒, 安心啲!

      刪除
  8. HI,關於黑山共和國入境一問
    想問攞特區護照駕車入黑山共和國要唔要好多手續?上網找到台灣人指到入境要先MAIL又要填表,係未特區護照就唔洗?查過黑山共和國應該係先簽証的

    回覆刪除
    回覆
    1. 如攞特區護照的話, 不需要像台灣人要先填表及email, 特區護照入境黑山共和國是免簽証, 不過網上看過入境職員以為特區護照是中國護照, 要求簽証, 只要跟職員說清楚就可以, 另外, 如駕車入境, 一定要跟租車公司確定可以駛入黑山, 詳情可以參考上面11月17日的回覆

      刪除
  9. 另外,我想問你是用手機導航還是GPS?如手機用GOOGLE去Mostar的路準確嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為沒有買波斯尼亞的Sim Card, 所以沒有用過Google Map, 導航是用手機Sygic apps, 有offline地圖, 不需data, 跟我們租用的GPS, 不相百仲, 相比下, 感覺Sygic更準確

      刪除
  10. long time no see
    仍然是很精彩嘅遊記,照片好靚!

    回覆刪除
  11. 好正的遊記。
    想問問租車。sixt 回覆我可以租bmw series 1 auto 到以上的地方。反而到我猶豫bmw會吾會容易俾人偷! 租vw golf 會否安全些?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有類似的擔憂, 所以盡量會泊停車場及會搵有私人parking嘅住宿, 再買全保, 以防萬一, 叫做做足預防工作, D賊取易不取難麻。我覺得bmw 1及vw golf都差唔多 !

      刪除
  12. 我係你嘅超級擁躉✌✌.剛剛qatar 做promotion, 我買了兩張zag 出入的機票只要hk$7000. Qatar 已經可以購買即日揀位。另外我六月自駕,十ㄧ天cost 425Euro 已包breakdown, CDW excess 1150 euro, theft with excess. 但救安心會再買zerobecxess 如tyre and windows, 11天總數大概hk 6300$ ,你夏天租時真貴呵😱😱😱

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持! $7000兩張機票真係好抵!醒!玩得開心啲喇! 我月頭都買咗兩張平飛, 但唔見有得買即日揀位喎!
      無辨法,定好暑假去就預咗乜都責D。

      刪除
  13. Hi,我們也買了Qatar Airway, Zagreb入, Dubrovnik 走 6月尾去依4國,Qatar係可以即時揀位,只要用番個booking ref. 再登入就可以揀位。你篇遊記好正,資料好詳盡,相又靚,想問吓依4国啲路難唔難揸,啲路窄唔窄,多唔多山路,邊段路要特別小心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此, 多謝! 基本上啲路都正正常常, 不會太窄, 唔多山路, 就算係山路狀況都正常, 除了Mostar入面去酒店嗰段路比較麻煩, 因為路旁兩邊都泊滿車, 條路變得好窄。

      刪除
  14. 睇見都正呀,我睇完信心都大左~ 我都係qatar $7000/2個,不過budapest ~ 黎緊4月尾出發,好緊張呀~

    回覆刪除
  15. 唉,係budapest我問左好多間,都話唔比去 波斯尼亞 黑山 咁點算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知喎, 我未去過budapest呀 ! 你有冇check過Sixt呀 ?

      刪除
  16. 你好,我們只兩個人,自駕安全嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時旺季, 都算安全, 但唔能夠一概而論, 總之提高警覺, 小心啲 !

      刪除
  17. 5月中去!請問GPS有乜語言可選擇?另輸入地點名稱?電話号碼還是座標?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無中文, 有英文, 仲有其他唔知乜文。我用英文地址輸入, 電話号碼唔得, 座標好似可以 !

      刪除
  18. Thx !
    大部份景点都有地址嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾乎每個景點附近都有酒店或餐廳, 用Google Map就可以揾到地址。

      刪除
  19. 請俾意見

    D1: 07:30 Zagreb 机場取車~Ljubljana市內參觀~Bled 碧湖
    D2 : 碧湖~威尼斯
    D3 : 威尼斯~Koper~Rovinj~Pula
    D4 : Pula~Plitvice 十六湖
    D5 : Plitvice ~ Zadar~Split
    D6 : Split ~ Dubrovnik
    D7 : Dubrovnik ~ kotor ~Budva
    D8 : Budva ~ Mostar ~ Savajevo
    D9 : Savajevo ~ Zagreb
    D10 : Zagreb (18:40 ) ~ HK

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人認為好趕...分分鐘揸車時間仲多過玩!

      刪除
  20. 每日早上出發時12:00前可行嗎?

    D3 : 住Rovinj還是Pula較好?
    D6~D7:行程安排如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無話得唔得, 只係每站有幾多時間玩 !

      D3 - 個人prefer Rovinj
      D6-D7 - 要注過境時間可長可短 ! 都係果句, 無話得唔得, 只係每站有幾多時間玩 !

      刪除
  21. 剛剛看完,對我6月出發14天之旅好有用,多謝。
    我只去Ljublana, Bled, Zagreb, 16湖, rovinj, pula ,torgir, zadar, split... 以後用巴士。
    想問可以租手動車在以上地方,方便嗎?我怕不多斜路,容易死火?
    如果我不買偷車保可以嗎?治安如何?
    因為我以慳錢為主。

    回覆刪除
  22. 剛剛看完,對我6月出發14天之旅好有用,多謝。
    我只去Ljublana, Bled, Zagreb, 16湖, rovinj, pula ,torgir, zadar, split... 以後用巴士。
    想問可以租手動車在以上地方,方便嗎?我怕不多斜路,容易死火?
    如果我不買偷車保可以嗎?治安如何?
    因為我以慳錢為主。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你平時揸開手動就唔怕啦, 但如果係新手, 就要再諗清楚啦, 我們8月份去是旅遊旺季, 感覺治安都算不錯, 如不買偷車保, 你要考慮要賠車價如被偷.

      刪除
  23. 點解你的回程機(由多哈飛香港)變左國泰機?你於暑假出發,咁於那個月份買到卡航(去克羅地亞)的飛機票?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為往來香港及多哈段係聯營線, 所以部分航班係國泰機, 想知係咪國泰機, 可以去CX網站試訂果段, 佢有show係邊間airline機。我喺當年4月頭買機票的!

      刪除
  24. 十一月剛去完Croatia, Slovenia and northern Italy的Honeymoon trip, 基本上克,斯兩國都用你的行程為骨幹,你的資料很實用,所以想留言說句多謝:)
    另外想投桃報李,分享一些update info給其他旅友:
    1)Zagreb機場翻新了,銀行不見了,建議可到市內找銀行兌(我在機場兌了1EUR:7Kuna, 銀行1EUR:7.4Kuna,蝕死人)。
    2)淡季去克,斯兩國的好處係唔駛同人迫,壞處係好多餐廳都不營業,Rovinj呢類細Town猶如死城,十六湖更遇上風雪,關了上湖區。
    3)Sixt雖有不足但仍然是可靠,話說小弟疏忽,把克國租既車泊在米蘭街邊,行李又冇拎走,下場當然被爆,Sixt都能即日安排到就近機場換車(雖然未至於可以揸埋去現場同你換...仲要冇曬AUTO,被迫揸Manual)
    4)承上,外地車入意國相當危險,成為賊人頭號目標,大家唔好慳車險和室內停車錢啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享! Honeymoon trip攪成咁真係慘, 不過最緊要人無事, 當破財擋災 ! Italy及南法都係好想去嘅地方, 因為擔心冶安問題, 一直被延後.....

      刪除
  25. 妳好:我有些東歐自駕問題想請教妳,方便與你聯絡嗎?我的信箱:hjs631025@gmail.com

    回覆刪除